۶ پاسخ

منم خیلی حالت تهوع می‌گرفتم برای تنبلی تخمدان می‌خوردم روزی ۳تا

وایی نگو ۲ماه استفاده کردم معدم اومد تو دهنم فقط استفراغ میکردم ابم میخوردم بالا میاوردم دکترم گف ی وعده بخور فقط شبا میخوردم زودم میخوابیدم ک نفهمم

عزیزم متفورمین برای کسانی که قندخونشون همیشه پایین خوب نیست
احتمالا باعث افت قندتون میشه
اگه دستگاه آزمایش قند تو خونه داری امتحان کنید

بنظر من ک نخوری بهتره
ولی منم معدم داغون بود اینجوری یدونه میخوردم
ولی سه چهار روز یک چهارم خوردم و بعدش دیدم اذیت نمیشم یه هفته نصف خوردم و بعدش دیدم بهترم دیگه هر وعده کامل خوردم

دکتر بهم گفت وسط غذا بخور که حالت تهوع نگیری

سلام نه من میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری