۶ پاسخ

منم پای راستم بیشتر ورم داره فشارم میگیرم عالی آزمایش میدم عالی میگه هیچ مشکلی نداری ولی هر کار هم میکنم پای راستم ورم داره پای چپم ندارع

ورم یک پا میگن خطرناکه باید ب دکترت بگی

وای سمت چپ منم بیشتر ورم داره چون بیشتر سمت راست میخابم اینروزا خونرسانی بهش کمتره باعث ورم میشه

برو دکتر.این علائم هشدار حساب میشه،خدای نکرده فشارت بالاس

منم پای راستم بیشتر از پای چپ‌ورم داره آزمایشات و فشارمم خوبه . فقط هر کاری میکنم نمیتونم غذای بی نمک بخورم

عزیزم کجا میخوای زایمان کنی بسلامتی ؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی