از منم حدود بار اینا اومد زایمان منم طبیعی بود
اره عزیزم طبیعیه از منم میومد
لخته خوب نیست
دکتر امپول رقیق کننده خون بهت نداده
فکر نمیکنم
دکترم میگفت لخته نباید داشته باشی
زنگ بزن ازش بپرس
اره طبیعی
اره برای منم تا ۱۰ روز میومد بهتر هرچی هست میره دیگه
از منم تا چند روز اول میومد
الان چرا باید لخته بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.