۸ پاسخ

حالا من فقط اگه دراز بکشم کمرم درد نمیکنه😂
اصلا نمیتونم وایسم یا بشینم
انگار نشستن یادم رفته زود خسته میشم🫠

من پاره ترینم سر این موضوع
تموم جونم درد میکنه انقد ب پهلو دراز کشیدم🥲

منم به پهلو میخوابم کمردرد میگیرم
انگار طبیعیه

منم داغونم امروز که کمرمم گرفته نفسم بالا نمیاد

تحمل میکنم استراحت مطلقم فقط هم دکتر گفته به پهلوی چپ بخواب نه به کمر میتونم بخوابو نه به پهلوی راست نه نشستن اسونه برام نه بلند شدن دهنم سرویسه خلاصه

منم ب پهلو میخابم گودی کمرم درد میگیره ، هی ده دقیقه ب پهلو میخابم ده دقیقه طاق باز چیکارکنم خیلی درد دارم 😫

بخدا منم ب همین درد گرفتارم اما مطلق نیستم..باید بگذرونیم ..میگن بالشت بارداری خوبع نمیدونم راسته یان

طبیعیه همه همینن من خودم بیشتر مواقع بخاطر پهلودرد و کمر درد نشسته میخابم

سوال های مرتبط