بهداشت به منم گفت 28هفته بیا بزن
منم ۲۷ هفته زدم تبم نکردم خداروشکر
فقط جای واکسنم فرداییش یکم درد میکرد که قابل تحمل بود
از کمپرس سرد و گرمم که گفته بودن استفاده نکردم حوصلم نگرفت😕
من ۲۸ هفته زدم تب نکردم فقط دستم درد میکرد چندروزی ک دکتر گفته بود میتونی استامینفون بخوری ک دردش قابل تحمل بود خیلی کم بود نخوردم قرصم
۳۲ هفته زدم
۲۸هفته بایدبزنی عزیزم،تب که نداره ولی دستت تاچندروزدردمیکنه وسنگینه
من اول دبیرستان زدم الان ده سال رد شد بهداشت گف باید بزنم ضرری نداره برای
نی نی من ترسیدم نزدم
چند هفته بزنم بهتره اون سال یادمه دستم خیلی درد گرف مامانم حوله داغ میکرد میزاش روش
منم دیروز زدم تب نداشتم ولی درد داشت دستم نمیتونم زیاد تکونش بدم
حتما باید بزنیم؟؟من نزدم کسی نگفت بزنم
من سه روزه زدم تب نداشتم ولی سه روزه ازگردنم دردمیکنه تانوک انگشتای دست چپم اصلانمیتونم تکونش بدم یاکارکنم
۲۸یا۲۹ هفته ، نه تب نکردم فقط دستم تا یکی دوروز درد میکرد و احساس سنگینی داشتم که بعد بهترشد
من قبل بارداريم زدم نه تب نداشتم
سلام من هفته ۲۹ زدمش , تب هم نکردم
فقط ۲,۳ شب اگه رو اون دستم میخوابیدم درد میگرفت
28هفته .نه هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.