سلام دوستان من هنوز دخترم موقع پریودی سینه هابراچی دررمیگیره دلیلش چیه
شش و نیم با دفترچه تامین تازه دادم من
من فقط آزمایش ذخیره تخمدان دادم 2400که بیمه هزینشو قبول نکرد
من س هفته پیش دادم ،ازاد ۲,۵۰۰,۰۰۰با بیمه قبول نکردازمایشگاه
من همراه با آزمایش های دیگه دادم آزاد پنج میلیون شد
من دی ماه با یه سری آزمایش هورمونی دیگه دادم5میلیون تومان آزاد بود البته
من قبل از عید دادم ۱۶۰۰ بود
ما بیمه نیروهای مسلح هستیم، یه درصدیشو بیمه قبول میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.