بتای ۷.۹ یعنی چی کمک کنید

۶ پاسخ

منفی عزیزم

بعد ۴۸ساعت تکرارش کن منم دیروز آزمایش دادم بتام ۶/۸ دهم بود ولی رنج آزمایشگاه زیر ۱۰ منفی بوده برای همین زده صفر ولی خودم شنیدم گفت ۶و۸ دهم الان میخوام چند روز منتظر بمونم ببینم پریود میشم یا نه بعد تکرارش کنم
بتا در حالت عادی صفره یا مثلا ۱و۲ ولی وقتی بالای ۵باشه یعنی ی چیزی بوده ناامید نباش پناه برخدا

عزیزم دو روز دیگه تکرار کن

مشکوک ۴۸ ساعت بعد تگرار کن

دو روز دیگه تکرار کن..باید بالای ده بشه

فک کنم زیر ۱۰ منفیه

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه قصد بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان انتظار مامان انتظار هفته شانزدهم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق🤰🏻 مامان فندق🤰🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قندون مامان قندون هفته چهارم بارداری