منفی عزیزم
بعد ۴۸ساعت تکرارش کن منم دیروز آزمایش دادم بتام ۶/۸ دهم بود ولی رنج آزمایشگاه زیر ۱۰ منفی بوده برای همین زده صفر ولی خودم شنیدم گفت ۶و۸ دهم الان میخوام چند روز منتظر بمونم ببینم پریود میشم یا نه بعد تکرارش کنم
بتا در حالت عادی صفره یا مثلا ۱و۲ ولی وقتی بالای ۵باشه یعنی ی چیزی بوده ناامید نباش پناه برخدا
عزیزم دو روز دیگه تکرار کن
مشکوک ۴۸ ساعت بعد تگرار کن
دو روز دیگه تکرار کن..باید بالای ده بشه
فک کنم زیر ۱۰ منفیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.