برفک چیه و علایمش چیه؟

۲ پاسخ

کپسول فلوکونازول 50 بهش بده بخوره 5 سیسی شیر قاطی کن بهش بده 3 بار بدی تموم شد

من دهن دخترم و رولباش کلا سفید شد نیستاتین دادم بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان اوکادو🤤 مامان اوکادو🤤 ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۸ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان سِلوا و سِلوینا مامان سِلوا و سِلوینا ۵ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی