فقط شیر. اگه هم میتونی شیر خشک و شیر خودتا بکی درمیون تا سه روز بهش بده
تند تند شیر بهش بده ،اگر سختشه سینه گرفتن، شیر تو بدوش با قطره چکان بهش بده بخوره، هرچی بیشتر شیر بخوره زودتر از بدنش خارج می شه
من ب بچم قطره شیرخشت میدادم دکتر داد بهش ولی خودتم میتونی خنکی و شیرخشت بخوری
ترنجبین خوبه خاک شیر خوبه آب هندونه خودش
جاش رو خنک نگه دار.ترنجبین هم عالیه
گرمی کمتر بخور
ترنجبین و شیر خشک یکم تو لیوان با اب جوش دم کن بخور
عرق کاسنی هم میتونی بخوری
سلام خانما تورو خدا التماستون میکنم ثواب داره شکم یک طفل بی زبون سیر کنید کسی میتونه بهم پول شیرخشک کمک کنه صدقه بدین یاقرض بده بقران کسیوندارم یا اگه شیرخشک اضاف داری که به بچت نساخته بده بچه من حتی اگه باز باشه که استفاده بشه هم عیب نداره عزیزان ممنون میشم توروخدامسدودم نکنیدشایدکسی داشت لباس و شیرخشک
تاوقتی یکم شرایطم بهتربشه خدابرهیچ مادری نیاره😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.