۸ پاسخ

سلام عزیزم میگم سنتو درست نوشتی؟؟

نه اشتباهه من ۸ماه دارو گرفتم درد عادی داشتم

اتفاقا خوبیش اینه ک اگ باردار نباشی معطل نمیشی حتی اگ سیکلت طولانی باشه سر هجده روز دیگ نهایتش پری خانوم میاد

نه بابا من اون ماه زده بودم پریودیم فرقی نداشت

نه فرقی. نداره. درد. عادی. پریودی

نه هیچ فرقی نداره مثل قبل دردش

نه بابا همش چرته هیچ فرقی با ماه های دیگه نداره

ماه اول که امپول زدم بدون هیچ دردی برعکس ماه های قبلش پریود شده بودم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌وسوم بارداری