سلام عزیزم میگم سنتو درست نوشتی؟؟
نه اشتباهه من ۸ماه دارو گرفتم درد عادی داشتم
اتفاقا خوبیش اینه ک اگ باردار نباشی معطل نمیشی حتی اگ سیکلت طولانی باشه سر هجده روز دیگ نهایتش پری خانوم میاد
نه بابا من اون ماه زده بودم پریودیم فرقی نداشت
نه فرقی. نداره. درد. عادی. پریودی
نه هیچ فرقی نداره مثل قبل دردش
نه بابا همش چرته هیچ فرقی با ماه های دیگه نداره
ماه اول که امپول زدم بدون هیچ دردی برعکس ماه های قبلش پریود شده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.