۳ پاسخ

من۱۷ازاد سازی شدم.اگ بخای پریود بشی سرموعدخودت میشی

فقط پریود نشدن و ازمایش بتا مشخص میکنه

من ۱۸تا ۲۰روز بعدش شده بودم

سوال های مرتبط