من گیگوز میدم عالیه
روز یه بار با دو بار پی پی میکنه
اول سبز بود الان شده زرد
من پسرمو یک ماهگی گیگوز میدادم فک کنم بهش نمیساخت روزی سه چهاربار سکمش کار میکرد و نفخش زیاد بود دگ ندادم
روزی یکبار گاهی اوقات دوبار
گیگوز دادم به پسرم اصلا وزن دهی نداشت اپتامیل پرونوترو دادم سه بار مدفوع میکنه وزن دهیشم عالی
من تازه دکتربراش نوشته
گیگوز تنها شیر خشکیه ک یبوست نمیارو سنگین نیس عالیه
جانم گیگوز میخوره بچتون بالا نمیاره رفلاکس داره یانه من به پسرم هرچی میدم بالا میاره گیگوز ندادم
روزی یکبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.