۱۴ پاسخ

واقعا زندگی شهری مخصوصا تهران دیگه ب درد نخوره زندگی روستایی انقد خوبه استرسی نیس اصلا ن جنگ ن ترافیک ن افسردگی ن الودگی خیلی جیزای اونجا حتی زلزله و جنگ و قحطی هم حتی بشه مدیریتش خیلی راحت تره و تهران ی چی بشه بدبخت شدیم

منم دارم میرم گرگان اینجا دیگه بدرد زندگی نمیخوره هروز یه استرس

خب برین شمال 😃

سلام عزیزم خوبی
شیر خشک هارو میفرستی

هنوز متوجه نشدین اونا زلزله نیس؟؟
خب پس بازم ب وم ب و م نزدیک

تهران چند سال پیش اعلام کردن اگه زلزله با ریشتر بالا بیاد همه خیابونا قفل میشه اصلا نمیشه کسی رو رسوند بیمارستان

جایی هم خراب شده؟با فقط در حد لرزه بوده؟

چرا هر چی بلا ن
تهران میاد خخخخ

بیاید کرمان 😁👍

آره واقعا
زندگی فقط تو روستاهای با صفا حال میده .کاش ماهم میرفتیم تو یه روستای خوش آب و هوا و سرسبز زندگی می‌کردیم. از استرس تهران دیگه حالم بهم میخوره

زلزله اومده تهران خواهرشوهرم تو پردیس هست زنگ زد گفت
آخه ما اون ور تهرانیم زنگ زد بفهمه که سمت ما حس کردیم یا نه

زلزلهههههههههه

😁چرااااا

چراعزیزم دوباره چیشده؟

سوال های مرتبط

مامان مـــاه قشنگم مامان مـــاه قشنگم ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی