خانومای باردار بخونید و نگران نباشید 🥰🌷🩷

تصویر
۱۵ پاسخ

از کرونا فرار کردیم از جنگ فرار کردیم گرونی تورم بدبختی بماند زلزله هم اضافه شد

مامانا یعنی اینقد زلزله زیاد بود در حدی ک نتونین از خونه بیرون برین.

من حس نکردم..
مراقب خودتون و تو دلیاتون باشین،،انشالله ک خیره
اگ امکانش هست داخل ماشین بخوابین یا ی جا امن تر برید استرس و دور کنید...
اووووفففففففف همش استرررس داریم دیونه شدیم بخدااااااا

بمیرم برا‌تو دلیامون تو‌این چند وقت از درو دیوار برامون ریخت همش استرس چی می‌خوان‌ از آب در بیان🥲

خب واردمرحله جدید شدیم🥱زلزله🫨😵‍💫

ما شرق نشین ها حس کردیم مامانم غرب متوجه نشده بودن

چه چیزا که تجربه کردیم تو این بارداری🥲

خدا رحم کنه.انشاالله چیزی نیس نگران نباشید

خدا رحم‌کنه ول کنم نیست پشت هم پس لرزه میزنه خیلی ترسیدم شکمم درد گرفته

من استرس گرفتم آماده نشستم شروع شد باز بریم بیرون طبقه ۴هم هستیم خدا بخیر کنه

من از خواب پریدم خیلی سردرد دارم🥲🥲

من نفهمیدددمممم

خیلی ترسیدم طفلی بچم چقدر تکون خورد تو‌شکمم 😔

خیلی بد بود انصافا من سردرد و سرگیجه گرفتم🥺

زلزله اومد سمتتون؟
حالتون خوبه؟
اوضاع چطوره

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀🥹 مامان پناه🫀🥹 ۷ ماهگی
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ناردونه🩷🎀🐣 مامان ناردونه🩷🎀🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🫀🥹 مامان پناه🫀🥹 ۷ ماهگی