دختر من ۷۴٠٠
خوبه
خودتو نگران نکن
خوبه عزیزم وزنش. دختر من الان ۸و۳۰۰شده تازه. دکتر بردم گفت خوبه همه چیزش و نرماله
عالیه عزیزم
کمه عزیزم من هفته پیش دخترمو بردم دکتر واسه چکاپ ۷ماهگی ۷۸۰۰بود گفت کمه حداقل باید ۸میبود
۲برابر وزن تولد ۶ماهگی باید باشه..بنظرم خوبه تو این سن بازم نمودار رشدش رو ببین
یه کمی کمه گلم ناراحت نشی
پسر منم ۸و۲۰۰تولدش هم۲و۸۰۰.
دکتر گفت خوبه بهداشتم گفت رو نموداره
کمه عزیزم
کم هست به احتمال زیاد حداقل باید ۸و نیم باشه
فکر میکنم کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.