کسی میتونه این نسخه رو بخونه ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

آسپیرین 80
دس هزار
ب ۶
ایندرال ۲۰
و
دوتاشو شک دارم
مشکل قلبی داره؟

خط دعا نویسیه🤣🤣

چت gptهم نمیتونه بخونتش

من فک کردم دعا نوشتن برا کسی گذاشتی ببینی دعای چیه😂😂

هر صبح یه عدد😂

اره ی چیزایی مثل د۳ اینا هست ولیدخیلی بد خطه تلاش نکردم بخونم اگر واجبه تلاش کنم😂 ی موت تکنسین داروخانه بودم نسخه های دستیو اکثرا میدادم همکارم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته چهارم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان هفته هفدهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ودوم بارداری