۶ پاسخ

پارسال ۸۰۰ تخصصی داد ولی جاهای دیگ ۱۵۰ و ۲۰۰ اینا بود

هزینع ش تو 600هزار هس

۱ و‌خورده ای بود همسرم داد

من پرسیدم ۶۰۰ بود آزاد

ازمایش اسپرم رو حتما فقط کلینیک نازایی بدین و حتنا بگین دکتر دی اف ای رو هم بنویسه.من همسرم یکماه پیش نزدیک یک تومن داد چون دی اف ای داشت و دقیقتره

سلام گلم هزینه زیادی نداره بستگی به هر مرکزی داره شاید زیر یک ملیون یا یکم بیشتر از یک ملیون بازم بستگی داره

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه کوچولو🎀 مامان 🎀پناه کوچولو🎀 هفته پانزدهم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری