پارسال ۸۰۰ تخصصی داد ولی جاهای دیگ ۱۵۰ و ۲۰۰ اینا بود
هزینع ش تو 600هزار هس
۱ وخورده ای بود همسرم داد
من پرسیدم ۶۰۰ بود آزاد
ازمایش اسپرم رو حتما فقط کلینیک نازایی بدین و حتنا بگین دکتر دی اف ای رو هم بنویسه.من همسرم یکماه پیش نزدیک یک تومن داد چون دی اف ای داشت و دقیقتره
سلام گلم هزینه زیادی نداره بستگی به هر مرکزی داره شاید زیر یک ملیون یا یکم بیشتر از یک ملیون بازم بستگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.