من امروز سونو دادم ۲۷۰۰ بود
من ۳۳ هفته رفته بودم ۲۳۰۰ بود خدا کنه حداقل الان به ۳ کیلو برسه
من 32 هفته سونوی رشد دادم. 38 هفته هم دوباره سونو دادم ـ
دیگه این تایما وزن کم باشه هم نمیشه کاری کرد فق چرخیدن یا نچرخیدنش مهمه برا اینکه زایمانت مشخص شه
من ۳۷هفته و دوروز رفتم۳کیلوبود
من 38هفته هم سنو دادم
من ۳۶هفته دادم
من ۳۵ هفته سونو وزن دادم ۲۸۰۰ بود امروزکه ۳۶ هفته به دنیااومد وزنش ۲۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.