۸ پاسخ

من امروز سونو دادم ۲۷۰۰ بود

من ۳۳ هفته رفته بودم ۲۳۰۰ بود خدا کنه حداقل الان به ۳ کیلو برسه

من 32 هفته سونوی رشد دادم. 38 هفته هم دوباره سونو دادم ـ

دیگه این تایما وزن کم باشه هم نمیشه کاری کرد فق چرخیدن یا نچرخیدنش مهمه برا اینکه زایمانت مشخص شه

من ۳۷هفته و دوروز رفتم۳کیلوبود

من 38هفته هم سنو دادم

من ۳۶هفته دادم

من ۳۵ هفته سونو وزن دادم ۲۸۰۰ بود امروزکه ۳۶ هفته به دنیااومد وزنش ۲۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری