خانوما بعد چندروز تاخیری بتارفتین؟

۷ پاسخ

۸ روز تاخیر البته بعد بیبی مثبت

۷ روز از تاخیر پریودیم گذشت بیبی چک زدم فرداشتم رفتم ازمایش بتا

5 روز

سه روز بعد بی بی پرنگگگگگ بتا ولی ۱۸۰

۵ روز

سه روز بعد رفتم منفی کاذب بود گذاشتم ده روز بعد رفتم مثبت شد

دوروز

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وششم بارداری
محدثه محدثه قصد بارداری
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری