۱۲ پاسخ

خیلی جالبه شیر خشکی ک مخصوص بچه هاست و قطع میکنن و سم خالص شیر پاستوریزع میدن مامانای عزیز این شیر پاستوریزه هایی ک شما میخرین میدین ب بچه همه برگشتی های سوپر مارکت ها هستن یعنی چی حالا سوپر مارکت وقتی بار میگیره فروش نداره یا تاریخ میگذره برگشت میخوره کارخونه حالا کارخونه چیکار میکنه دوبارع اونا رو ی عالمه مواد اینا میزنه ک قابل خوردن بشع و دوبارع توزیع میکنه سوپر مارکت ها و فروشگاه ها با تاریخ جدید بعد شما اونو مفید تر از شیر خشک میدونین اگه قرار بر قطع کلا پس نباید شیر بخوره اینی ک گفتم تجربه چندین ساله سوپر مارکت خودمونه ک کاملا در جربان همه چی هستیم ن فقط شیر همه محصولات لبنی ب همین شکله

زوده هنوز تا ۲ سالگی شیرخشک بده گناه داره

خب چرا به جای شیر خشک پاستوریزه میدید؟مشکلتون چیه با شیر خشک😂😂😂شیر خشک که خیلی بهتره از پاستوریزه.وقتی باید تا دو سالگی شیر بخورن من نمیدونم چرا خیلیا اسرار دارن ازش یر خشک بگیرن پاستوریزه بدن🤔🤔🤔

عسل که تا ۲ سالگی ممنوعه
و دکتر بچه های من گفت تا ۲ سالگی شیر خشک بده

منکه دکتر دخترم فوق تخصصه و کلییییییی حالیشه گفت تا دوسال همون شیرخشکو بده شیرپاستوریزه معلوم نیس مواد نگهدارندش چیه

اولا عسل تا دوسالگی نباید بدی بعدش شیرخشک و باید تا دوسالگی بخوره شیر پاستوریزه ام طبع گاو سرده نباید زیاد بهش بدی

من روزا شیر گاو میدم غذا و میوه همه چی هم میخوره فقط شبا شیر خشک میدم چون ی بار بیدار میشه واسه شیر

منکه تا حالا پاستوریزه ندادم
شیرخشک مثلا کلی ویتامین داره
شیر بیرونی اصلا چه فایده داره که میدی

نه من از دکتر پرسیدم گفت میشه بدی
من با شیر خشکش ترکیب میکنم خیلی ذوست داره تین هفته قشنگ وزن گرفته متوجه میشم
فقط زیاد نده دل درد میگیره
من دادم چون دیدم خیلیا بعد دو سال دیگه شیر گاو نخوردن عسلم زیاد نزن
دکتر به گفت بعد یک سال با تست حساسیت بده

بادکترش مشورت کن ولی بنظرم باید تا ۲ سالگی بخوره
بازخودت صلاح بچتو بهترمیدونی

نه ضرر نداره بده بهش

عزیزم شیرخشک ک بهتر بود فعلا جا دارن بخورن ؛ من تا اخر امسال بهشون شیرخشک میدم حس میکنم شیرخشک بهتره شیرگاو خودم میخورم دل درد میگیرم چ برسه ب بچه ها

سوال های مرتبط