۲ پاسخ

منتازه قوطی دوم باز کردم اول بیومیل میدادم بهتر بود ولی از این همش دفع داره.ینی بهش نمیسازه؟

من‌میدم اره خوبه چرب و خوشمزس تا الان ک راحت گیر اومده

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان 🎀سلین🎀 مامان 🎀سلین🎀 ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی وسلنا مامان امیرعلی وسلنا ۱ سالگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان و کیان مامان ارغوان و کیان ۸ ماهگی