۱۰ پاسخ

بنظرم باید دو ببندی دیگه رو پاش رد میفته
من کمتر از این وزن بود بچم دو میبستم

به سن بچه نیست عزیزم به وزن و هیکل بچه ربط داره. تا هروقت رد نمیندازه و نشتی نداره میتونی استفاده کنی بعدش باید بری سایز بالاتر.

۲وزن ۴تا ۸من الان چندروزه ۲ میبندم

سایز یک زود کوچیک میشه بچه اذیت میشه

پسر من ۵ کیلوعه ۱ میبندم

نه دیگه ۲ بگیر. پس نمیده یک میبندی؟

من روی رونش رد میوفته بسته اش تمام شه دیگ دو میزارم

اگه رد نمیندازه زیاد اسافاده کن
ولی من این وزن بود سایز ۲ میبستم

نوشته روی پوشک از چه سایز تا چه سایزی خوبه اگه روی رونش رد کش نمی افته اندازشه هنوز

من دارم ۲ استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۸ ماهگی