بنظرم باید دو ببندی دیگه رو پاش رد میفته
من کمتر از این وزن بود بچم دو میبستم
به سن بچه نیست عزیزم به وزن و هیکل بچه ربط داره. تا هروقت رد نمیندازه و نشتی نداره میتونی استفاده کنی بعدش باید بری سایز بالاتر.
۲وزن ۴تا ۸من الان چندروزه ۲ میبندم
سایز یک زود کوچیک میشه بچه اذیت میشه
پسر من ۵ کیلوعه ۱ میبندم
نه دیگه ۲ بگیر. پس نمیده یک میبندی؟
من روی رونش رد میوفته بسته اش تمام شه دیگ دو میزارم
اگه رد نمیندازه زیاد اسافاده کن
ولی من این وزن بود سایز ۲ میبستم
نوشته روی پوشک از چه سایز تا چه سایزی خوبه اگه روی رونش رد کش نمی افته اندازشه هنوز
من دارم ۲ استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.