۷ پاسخ

۳ سی سی صبح و عصر
یک دوره ۳۰ روزه میدادم

من لیکوزینک میدادم خیلی مزخرف بودبچه رو سیرمیکرد لب به هیچی نمیزد

عزیزم درخواست قبول کن

آزادخریدی؟یابادفترچه میدن؟

من زینک لیکورومیدم

اره من میدم خیلی خوبه
دکتر نوشت
گفتم برای اشتها و ویتامین واینا گفت این خیلی خوبه
روزی 3ونیم سی سی میدم

دادم عالیه

سوال های مرتبط

مامان محمدآرمان ❤️❤️ مامان محمدآرمان ❤️❤️ ۲ سالگی