۳ سی سی صبح و عصر
یک دوره ۳۰ روزه میدادم
من لیکوزینک میدادم خیلی مزخرف بودبچه رو سیرمیکرد لب به هیچی نمیزد
عزیزم درخواست قبول کن
آزادخریدی؟یابادفترچه میدن؟
من زینک لیکورومیدم
اره من میدم خیلی خوبه
دکتر نوشت
گفتم برای اشتها و ویتامین واینا گفت این خیلی خوبه
روزی 3ونیم سی سی میدم
دادم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.