برای ازمایش دیابت بارداری چنوسوعت ناشتایی خوبه؟.

۵ پاسخ

۸الی۱۰ساعت

اگ منظورت ازمایش گلوکز هسش
۸تا ۱۰ ساعت

تیروئید ۶_۸ ساعت
قند ۸_۱۰ ساعت
چربی ۱۰_۱۲ ساعت

اینو یادتون بمونه

۱۰ساعت

۷ساعت ماشتام

سوال های مرتبط