۴ پاسخ

از کی ترکا ایجاد شد؟

عزیزم من شنیدم میگن نباید بخارونیش_ی پماد هس از داروخونه بهشون بگو برا ترکای بارداریت میخای بهت میدن خودشون،بگیر بزن سرموقع احتمال داره خیلی بهتربشن ولی خب دگ انتظار کامل خوب شدن ازشون نداشته باشی چون هرچی باشه زن بعداز مادرشدن نه شکمش نه رحمش ب اون حالت زیبای قبلی برنمیگرده فداتشم و رد و نشونه ی مادرشدن باید رو بدن هرزنی باشع دگ__من خودم ترک نخوردم حس میکنم چیزی کمه توبدنم انگاری

داره گوشت میاره‌ خوب بشه

چربشون کن با روغن زیتون یا پماد مخصوص بزن شاید میخوان خوب بشن

سوال های مرتبط

مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی