۹ پاسخ

ازمایش بردم چیزی نیاز نداشت ولی خودم اسرار کردم‌دکتر سانستول زینک‌ پلاس داد
اهن
همین

من تو این مدت لیکو زینک ، آسماویت ،لیکو میون ،ایمیونس دادم
همشون واقعا عالی بودن

دکتر گفت فقط ویتامین دی

ویتامین دی
فولیک اسید

من بعد دو سالگی دو بار ب دخترم مولتی دادم دچار مسمومیت دارویی شد . ی بار تشنج ی بار هم اسهال استفراغ

طبق ازمايش دكتر ويتامين د و اهن نوشت

من هرسری یه چیز میدم یبار مولتی سانستول پلاس زینک دادم
الان دارم زینک سولفات میدم این تموم شه میخام یه دور امگا3 بخرم میگن یه دورم ویتامین د3
بااینکه ازمایشم داده
ولی خب هرچند ماه یبار یه تقویتی براش میگیرم چندماه یبارم یه قوطی پدیاشور میدم

ببر دکتر آزمایش مینویسه طبق جوابش مکمل میده. مثلا به من گفت فقط ویتامین دی

ازمایش باید بدی

سوال های مرتبط