سلام بنظرم زیر نظر دکتر باشین بعد برین هفده شهریور
که خود دکترتون بیان بالا سرتون موقع سزارین
خانم دکتر داورپناه مدیر بخش دکتر زنان هفده شهریور هستن
بسیار دکتر با تحربه و حاذقی هستن
من مطب زیر نظر ایشون هستم برا زایمان هم بیمارستان هفده شهریور مادر و مهر هستن
سزارین اختیاری انجام نمیدن
زیر میزی هم تحت هیچ شرایطی نمیگیرن
دوستم هفته پیش از کرد با سوسن داورپناه،از ۱۷ شهریور هم راضی بود
چرا خاله شوهرم سزارین شد ولی طبیعی بود نتونست بعد سزارین کردن درخواستی نبود
منم دوس دارم بدونم طبیعی سز چجور بوده رفتار پرستارا ماما دکتر اصن چجوری بوده ولی کسی جواب نمیده
تو انجمن مشهدی ها بپرس شاید اونحا دیدن
طبیعی چحوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.