یکی جواب بده بچه ها

تصویر
۵ پاسخ

من ۴۰روز عقب انداختم و شدم بعدش

ینی سکته میکنم اگه باردار باشم

اره منفیه منم سه ماه عقب انداختم رفتم دکتر کیست داشتم البته برطرف شد

منفیه منم پریودنشدم امامیترسم بی بی چک بزنم

اگه شیرخودتون رو میدید طبیعی هست برای منم پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان محسن مامان محسن ۲ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی