میگم فردا برم آزمایش خوبه
چون 19 رفتم آزمایش عدد بتا کم بود

۴ پاسخ

اره خوب

عزیزدلم چون هفته ات پایین هست بتات یکم پایین هست و کاملا طبیعیه ، هروقت تونستی تکرارش کن ، البته اگر بتونی هر 48 ساعت تکرار کنی بهتره ، ولی عزیزم نگران نباش من هفته ام بالاتر بود بتام از تو کمتر بود من شش هفته رد کرده بودم بتام 89 بود ، خودش رشد می‌کنه

چون هفتت کمه بتا پایین به نظرم برو آزمایش آزمایش به دکتر نشون بده تا سنو بنویسه برات مشخص بشه در چه وضعیتی قرار داری

بتات که خوبه از من 85بود

سوال های مرتبط