۵ پاسخ

نه فریز نکن وقتی یخش آب بشه شل و وارفته میشن . حریره سیر درست کن . سیرو پوست بگیر با خردکن ریز ریزشون کن بریز تو یه ظرف در دار تا روش روغن و نمک بریز.روغن زیتون بهتره. فقط حتما حتما حتما همیشه باید تو یخچال نگهداری بشه وگرنه تولید سم میکنه . باید زیر دمای ۵ درجه باشه

عزیزم من چندسال اینکار میکنم مشکلی پیش نمیاد من دونه دونه تو ظرفی یا پلاستیک همراه با پوست عالی میشه ....مامانم پوست میگره چرحشون میکنه اینم خیلی خوب میشه

حریره کن
سیر صدفیشم‌میتونی بکنی اگه دوست دارین
مثل ترشی میشه خیلی خوشمزه است

پوست بگیر خورد کن بزار فریزر حالا با روغن‌بی روغن فرق نداره هیچیش نمیشه من‌همیشه میزارم

عزیز،اگه سیر تازست همین جور با برگاش بزار تویک سبد جا تاریک وخنک هیچی نمیشه پنج شش ماه عیب نمیکنه من پارسال گرفتم گزاشتم نو پارکینگ فکر کنم شش هفت ماهی بود اصلا خراب نشدن

سوال های مرتبط