دوستان کنجد رو چطور پودر کنم؟
فرزند پروری شیرخشک نوزاد

۵ پاسخ

اول یکم تفت بده بعد بریز تو اسیاب یا خرد کن

تفت بده آسیاب کن

براي چي خوبه؟

برا چیا استفاده میکنید.بعدش حساسیت زا نیس

آسیاب کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷🌸🌼🌸🩷🌼 مامان 🩷🌸🌼🌸🩷🌼 ۴ سالگی
مامان عباس 👦 مامان عباس 👦 ۴ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ سالگی
مامان شازده مامان شازده ۴ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان خداروشکر مامان خداروشکر ۴ سالگی