نه چرا جدا بشم سعی میکنم زیاد باهاش بحث نکنم و ازش بخوام به نظرات هم احترام بذاریم
عقلت پریده دختر ؟ سیاست از زندگیت و بچت مهم تر ؟ فردا جدا شی کی میاد هزینت و بچتو و تنهاییاتو گردن بگیره ؟ جدا شدن مگه بچه بازیه زندگیتو و ارامشتو صرف سیاست نکن دو روز دیگ همه چی تموم میشه این بحثام تموم میشه
سرتو با خودتو و بچت گرم کن
نه مگه سیا ست میاد به فکر من و بچم باشه بشین سرجات
نه عزیزم اختلاف که بد نیس بین همه همیشه اختلاف هس خواهر و برادر و زن و شوهر آدما شبیه هم نیستن اصلا
منو همسرمم همینیم
ولی به هم احترام میزاریم و سعی میکنیم زیاد وارد بحث نشیم
عزیزم بنظرم راجع این مسائل باید قبل ازدواج صحبت میکردید
الان فقط باید سازش کنید باهم ❤
اینجور مسائلم واقعا ارزش نداره که بخواید باهم بحث کنید یا به جدایی فکرکنید..
یعنی انقدر مهمه ؟!
همسرتون تو شرایط سخت زندگی ایا شمارو رها کرده؟
معمولاً زن و شوهر ها رفته رفته شبیه هم میشن تفکرات و عقایدشون به هم نزدیک میشه
اینکه تا به اکنون شما یا همسرتون شبیه هم نشدید احتمالا یک نفرتون رفته رودنده لج
مگه شوهرت کدوم وریه ؟!
عزیزم منم تقریبا شرایط شمارو دارم الانم که ماه رمضونه همشون روزه میگیرن بجز منو مادر شوهرم که البته مادر شوهرم چون دارو میخوره نمیتونه روزه بگیره ولی یکسره به من تیکه میندازه هرچی که میخورم زهرمارم میکنه البته منم کم نمیارم جوابشو میدم ولی درکل رومخمه
فقط امیدوارم این دوران زوتر تموم بشه برگردیم خونمون
تو کدوم طرفی
بیخیال عزیزم
از اول که میخواستی ازدواج کنی باید دقت میکردی که از این نظر هم فکر و همسو باشید الان اصلا درباره ی این مسائل باهاش بحث نکن
من خودم قبل از همسرم یه خواستگار داشتم که همه جوره اوکی بود فقط مذهبی و ... بود سر همین موضوع بهم زدم هیچوقتم پشیمون نیستم
نه عزیزم وقتی پای بچه درمیون باشه باید سعی کرد با حرف زدن به نظر هم احترام گذاشت یا لااقل کلا درون مورد حرفی نزد
ن با هم اصلا در موردش حرف نمیزنیم
باهاش بحث نمیکنم و اولویت اول با آرامش خونه اس سعی میکنم بیشتر باعث آرامش خونه باشم تا دعوا و جدا شدن
عزیزم میگن بحث سیاسی تو جمع دوستانه و فامیلم نکنید
تو با شوهرت بحث میکنی
ول کنید همو
اصلا ن تو حرف بزن راجع به این چیزا
ن شوهرت
مگه دشمن همید؟
ن با
کلا سکوت کن.
ول کن باو مگه کسی قراره صدا ما رو بفهمه
هر کسی هر کار بخواد میکنه
الان باهم همفکر نیستیم
۵روز قهرم باهاش حوصله ندارم باهاش حرف بزنم
ما قبلاً یکم باهم ،هم نظر نبودیم ولی من ترجیح دادم نه واکنش نشون بدم سکوت هم کنم ، الان هم اعصابم آرومه
بله کلا همسرم بخاطر اینکه خیلی با هم همنظر و همفکریم انتخاب کردم خانوادم کسی دیگه رو در نظر داشتن که شرایط مالیشون به ما میخورد همسرم با من از صفر شروع کرد ولی واقعا تو همه چی با هم رفیق و پایه ایم
الان خیلی دوس دارم بدونم تو کدوم وری شوهرت کدوم ور😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.