۹ پاسخ

تو غذا اگر حساسیتنداره عیبی نداره

والا بهداشت هم‌به‌من‌همینو گفت گفت به بچه ان شیر کم‌چرب‌بده‌بخوره

شیر رو مستقیم نباید به بچه داد تو غذا میشه استفاده کرد اگه حساسیت نداشته باشه

بعدشم حرارت داده بشه اشکالی نداره

پزشک پسر منم گفته فرنی با شیر پاستوریزه پر چرب
اینا الان مد شده قبلا مگه ممنوع بود؟!
ما دوقلو بودیم مامانم داد به ما همه چی

نه من کارت واکسن پسرمو دارم از شش ماه شیر جوشیده هست میخوای عکسشو بفرستم

سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii

اگه حساسیت نداره مشکلی نیست خانواده همسرم زیر یکسال به بچه هاشون شیرگاو میدن

عزیزم ساری پیش کدوم دکتر بردید؟

سوال های مرتبط