خانوما برای ساک خودم چیا بزارم وسیله ؟؟

۲ پاسخ

من دوتا شورت برداشتم که یکی به کارم اومد نوار بهداشتی برداشتم البته خونریزی من کم بود. آب معدنی یه بطری اب بردار دعای ناد علی بخون بهش فوت کن ببر بیمارستان بخور میگن زایمانو راحت میکنه منم کردم .خرما.یکم مغزیجات یا میتونی لای خرما گردو بزاری .فلاکس چای. چای کیسه ای.نبات.ابمیوه. حوله اگه میخایی همون بیمارستان یه دوش بگیری.کمپوت .

یکی برای توزایشگاه پوشک بزرگ ۴تا۵تا آب معدنی آبمیوه و خرماهسته گرفته یک ساکم برای توبخش شورت چن تا بردار ک خونریزیت زیاد یک بسته پوشک بزرگ خوراکی کمموت فلاکس چای کیسه ای نبات نسکافه قند لیوان لباسم برای موقع ترخیص شدنت

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام🩵👶🏻👑 مامان مهرسام🩵👶🏻👑 ۱۲ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی