سلام دقیقا پس منم از۶ماهگی تا الان که۱۱ماهشه اکثر شب ها تو خواب گریه شدید میکنه
نیلسام همینطوره
جوری از ته دل زجه میزنه چشاشم باز نمیکنه
فک کنم کابوس میبینن میترسن اینقد باهاش حرف میزنم میبرمش از فضای اتاق بیرون تو روشنایی گاهی شده تا 30دقیقه هم طول کشیده کرجه کردنش
خواب میبینه. یا پی پی داره دلش میپیچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.