خانما ۱۴قطره استا چند میل میشه؟






کولیک رفلاکس

۲ پاسخ

مگ وزنش چقده؟دکتر بچه من گف چون پاداکید غلیظه اصلا نباید قطره ای حساب کرد بچه من وزنش ۴۵۰۰بود گف نیم سی سی هر ۴ساعت بده اینجور دادم اصلا تب نکرد دیگ کنترل میشد

از نیم سی سی یه کم بیشتر

سوال های مرتبط

مامان ❤️ Aylin ❤️ مامان ❤️ Aylin ❤️ ۴ ماهگی
مامان سارمین🐣💙 مامان سارمین🐣💙 ۸ ماهگی