۵ پاسخ

من ۳۲هفته بریچ بود ۳۴هفته رفتم چرخیده بود خداروشکر
الانم هربار میرم قلبشو چک میکنم زیر دلمه خیالم راحته نچرخیده😂

عزیزم هیچ ازین بچه هابعید نیست😂واسه من توهرسونویی یجوره پنجشنبه اخرین سونومورفتم سفالیک بود باز سه روزه بریچ شده😂

انشالله عزیزم خیره

وای خداکنه منم فردامیرم سنو ببینم بریچ یانه منم۳۰هفته رفتم بریچ بودش الانم هس میکنم نچرخیده چون سرش زیر سینم قلمبه میشه🤦🏻

نه انشاالله که نیس، بچه میچرخه

سوال های مرتبط