من ۳۲هفته بریچ بود ۳۴هفته رفتم چرخیده بود خداروشکر
الانم هربار میرم قلبشو چک میکنم زیر دلمه خیالم راحته نچرخیده😂
عزیزم هیچ ازین بچه هابعید نیست😂واسه من توهرسونویی یجوره پنجشنبه اخرین سونومورفتم سفالیک بود باز سه روزه بریچ شده😂
انشالله عزیزم خیره
وای خداکنه منم فردامیرم سنو ببینم بریچ یانه منم۳۰هفته رفتم بریچ بودش الانم هس میکنم نچرخیده چون سرش زیر سینم قلمبه میشه🤦🏻
نه انشاالله که نیس، بچه میچرخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.