اونایی که ۳۷ ۳۸ هفته زایمان کردین چه کارایی میکردین؟

۸ پاسخ

هیچی سر درد شدم 1 هفته بستری شدم وارد 38 که شدم عملم کردن قبلش هم هیچ مشکلی نداشتم تو این 9 ماه

ورزش و پیاده روی زیااد نزدیکی دوش آب گرم موقه درد زیرشکم اسکات و حالت نشسته راه بری خیلی جوابه من ۳۷ هفته و ۶ روز زایدم ینی همون ۳۸ هفته خودم خاستم معاینه هم کمک میکنه

منتظرم تا خودش بیاد 😂

عزیزم تو اصلا ختم بارداری نداری باید منتظر بشینی تا دردت بگیره

بنظر من زایمان طبیعی اگه باشه هیچ کاری نتیجه نداره جز اینکه منتظر باشی خود به خود دردت بگیره من دخترم و باردار بودم نه ورزش داشتم نه پیاده گشتی همش خواب بودم از اول بارداری ولی ۳۸ هفته دردم گرفت بعد از ۱۲ ساعت دخترم به دنیا اومد

گلم طبیعی هستی ؟

ینی چی چیکار میکردین من الان ۳۷هفتمه ی هفته دیگه زایمان میکنم

سوال منم هستش🤔

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد