۴ پاسخ

منم روزهشت زدم هاله انداخت روزنهم زدم منفی شد امروزم یازدهمم هستم کلی علایم پریوددارم یعنی جوری که دست به سینه نمیتونم بزنم تست زدم خیلی خیلی کم هاله دیدم

من 15ازادسازی زدم منفی بود روز موعدم زدم مثبت شد

ولی برامن خارج رحمی بود سقط شد

ایت مدل خودکاری روژان خیلی دیر هاله میندازه حتی موقعی که بقیع پررنگ میزنن ایت باز کمرنگه

زود زدی.بذار ۳ روز دیگه بزن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری