منم روزهشت زدم هاله انداخت روزنهم زدم منفی شد امروزم یازدهمم هستم کلی علایم پریوددارم یعنی جوری که دست به سینه نمیتونم بزنم تست زدم خیلی خیلی کم هاله دیدم
من 15ازادسازی زدم منفی بود روز موعدم زدم مثبت شد
ولی برامن خارج رحمی بود سقط شد
ایت مدل خودکاری روژان خیلی دیر هاله میندازه حتی موقعی که بقیع پررنگ میزنن ایت باز کمرنگه
زود زدی.بذار ۳ روز دیگه بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.