وایتکس بزن مثل روز اول نو میشه منم همینو دارم فقط وایتکس
صابون
من با صابون فیروز میشورم بعدش میندازم ماشین با مایع لباس کودک خودش میره
لکه بر سپید
نور افتابببب
من لباسای دخترمو فقط نور آفتاب پاک میکنه
لکه بر پینو، عالیه
من اوایل از پودر صابون استفاده میکردم خیلی خوب بود هم لباسا نرم میشد هم خوب شسته میشد. الان از مایع شوینده پینو استفاده میکنم اصلا راضی نیستم الکی فقط کف داره. خوب تمیز نمیکنه، رنگ لباسارو هم میبره، لباسارو هم زمخت میکنه انگار
من کلی لک بر دارم ولی هیچی صابون مراغه نمیشه میشورم بعد میندازم جلو افتاب کامل میره
با صابون بشور بعدم بنداز تو آفتاب رو بند میره
مایع لباسشویی پینو
عزیزم دختر منم این لباسو داره😍😍
با مایع پینو و لکه بر وی کر و صابون فیروز
سپید خیلی خوبه
لکه بر پینو خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.