۹ پاسخ

درسته

نه منم ۲۵ میدم ینی همون ی سیسی یکم کمتر

نه کلا باید ۲۵ تا ۳۰ قطره باشه
من ۳۰ تا میدم

ن میشه ی سی سی

نه اوکیه

منم حس کردم زیاده اول یک هفته ۸ قطره دادم بعد ی هفته ۱۰ قطره دادم بعد چن روز ۱۷ قطره و دیگه الان کلا ی‌ قطره چکون پر میکنم میدم

شما چطوری قطره ای میدین؟ من نینیم دهنشو بازنمیزاره نصفشم تف می‌کنه ،من میندازم دهنش اپلیکاتورو خودش میک بزنه

به من گفتن تا نیم سیسی بالا بکش بده

ن عزیزم زیاد نیس منم به بچم ۲۵تا میدم

سوال های مرتبط