سلام برابچه که تیروئیدداره چکارمیکنن اونم نوزاد

۱ پاسخ

پسر من از بدو تولد قرص میخوره ..دکتر گفته بین دوتا سه سالگی یه مدت قطع میشه دارو ببینه چطور میشه

سوال های مرتبط