۷ پاسخ

احتمالش خیلی کم و نزدیک به صفره. چون عکس رنگی رو دو سه روز بعد پاکی از پریود میگیرن. در حالیکه خود سیکل ivf از روز دوم خون ریزی شروع میشه که باید بری سونوگرافی. از طرفی تا عکس رنگی رو نبینن و مطمئن نشن لوله هات بازه یا بسته سیکل انتقال شروع نمیکنن. یعنی عکسو بگیری انشالله مشکلی نباشه تا پریود بعدیت باید صبر کنی

ماه بعد میشه فک کنم

عکس رنگی تومثبت شدن تاثیرداره اگه ماه بعدشم انتقال بدی خوبه

فک نکنم همون ماه بشه چون رحم‌بخواطر عکس رنگی ملتهب میشه

برامن ماه بعد سیکل انتقال رو شروع کرد

برا ماه بعد میشه

عزیزم عکس رنگی انجام بده،بعد برو پیش دکتر ببین چی میگه واسه انتقال
عکس رنگی خیلی خوبه انجام بدی

سوال های مرتبط