خانما من بچه ام بریچه لگداشوتوواژنم حس میکنم خطرک نداره؟

۵ پاسخ

نه نترس من یه سرم سرویس یه سرم پذیرایی دیگه خسته شدم شاید باورتون نشه پاش تو ک و ن م هم فشار میده یه جوری خودش می‌کشه پایین میگن الاناس دربیاد

مخصوصا میخوای یکم دراز بکشی .من شب ها چند ساعت داستان دارم با خوابیدم .هر طرف میخوابم چنان لگدهای میزنه به زیرشکم ،ترکونده منو 😂😂

نه عزیزم چه خطری فقط هردقه باید بریم دسشویی😄

من دیروز هر آن میگفتم در میاد یدونه دست تکون میده میره😐🥲

نه منم همینم

سوال های مرتبط