۴ پاسخ

تا وقتی که بتونه بشینه باید اروغ بگیری من اگه یه کم دیر آروغشو بگیرم کلا میریزه بیرون

تا پایان ۴ ماهگی لازمه

من الان ۴ماهشه نمیگیرم خودش آروغ میزنه بچه من ازاول خودش آروغ میزد لازم نبودازپشتش بزنم

من دگ نمیگیرم .بلندش میکنم خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم🩷 مامان پناه خانوم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان نینی قشنگم مامان نینی قشنگم ۸ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی
مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی