حسم اینه ک اصلا نیازی نیس برا این چیزا هزینه کنیم همون مواد غذایی خونگی بهترین هستن
به نظرم خودمون میتونیم با مواد غذایی خوب و تازه یه غذای مقوی برای بچه هامون درست کنیم و نیازی به این غذاهای آماده نیست
حالا بعضیا شاغلن و وقت اینکه خودشون یه سری چیزا رو آماده کنن رو ندارن براشون مناسبه
ولی ماهایی که خانه داریم و وقتش رو هم داریم بهتره که خودمون تازه تازه درست کنیم
والا من خیلیییی تو مخم بود بگیرم از حکیم بانو اما یکم تو گوگل سرچ کردم ک دیدم بعضیا نظراتشون منفی بود و میگفتن بچه خواب آلود میشه بعد از خوردنش و بعضیام جواب نگرفتن اما از خود حکیم بانو هم انقدر مطمئن بودن ب خودشون ک گفتن هر آزمایشگاهی میخاین ببرین تست بگیرید ما محصولاتمون اوکیه ، اما از اون طرف با چت جی پی تی ک مشورت کردم گفت بجای سویق همون پروتیین رو تازه بهش برسون و از مواد غذایی تازه استفاده کن ک هم مطمئن باشی هم ی وقت رفلاکس بچه شاید بدتر باشه با خوردنش
منم کلا منصرف شدم
من اصلا اعتماد ندارم ترجیح میدم اگه نرسیدم غذا درست کنم سرلاک از داروخونه بگیرم بدم
من از سویق نور سفارش میدم خوبه راضیم
من خودم درست میکنم
اینا چون پودر ممکنه هر کسی ی چیزی بزنه بهش
یا تمیز نباشه
ترجیحا خودم تهیه میکنم
تو تاپیک هام هست
من از اونجا نمیخرم از یه پیج دیگه میخرم
هفتگی تولید دارن محصولاتش تازه هست
برای وزنگیری و اشتهای پسرم خوب بود خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.