۶ پاسخ

عفونت معده داری هم تو آزمایش خون هم آزمایش مدفوع

عفونت التهاب داری باکتری رو بالازدع فک کنم برا معده هس

میشه میپرسم چراازمایشودادی؟؟

عزیزم خطرناک نیست.عفونت خون ندارید.عفونت معده دارید.ونم 4ساله پیش حالم خیلی بدرود.دکترداروی خوبی برام نوشت..الان 4ساله دیگه اذیتم نکرده

من آندوسکوپی کردم هم التهاب و هم زخم داشتم الان نزدیک ۳ماهه دارو میخورم

عفونت معده من ۶۱ نشون داد تو ازمایش

سوال های مرتبط

مامان لپ قرمزی 😍 مامان لپ قرمزی 😍 ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی