عفونت معده داری هم تو آزمایش خون هم آزمایش مدفوع
عفونت التهاب داری باکتری رو بالازدع فک کنم برا معده هس
میشه میپرسم چراازمایشودادی؟؟
عزیزم خطرناک نیست.عفونت خون ندارید.عفونت معده دارید.ونم 4ساله پیش حالم خیلی بدرود.دکترداروی خوبی برام نوشت..الان 4ساله دیگه اذیتم نکرده
من آندوسکوپی کردم هم التهاب و هم زخم داشتم الان نزدیک ۳ماهه دارو میخورم
عفونت معده من ۶۱ نشون داد تو ازمایش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.