نهههههـ..
البته من درکل بیشتر ب معنا و مفهوم تتو اهمیت میدم و دوس دارم کوچیک و تیره باشه...
به نظر من خوب نیست خیلی طرح های قشنگتر هست ولی برای تتو مهم اینه خودت دوسش داشته باشی
وای چ خوشگله .تازه زدی ب مرور رنگش میره
نه قشنگ نیس
من کلا تتو دوست ندارم مبارکتون باشه عزیزم
چقد گرفت ازت؟
رنگش بمرورمیره گلم
نه دختر
آره خیلی خوشگله
نههههه
ببخشیدا فکر کردم گلدوزی رو بالش هست🥴😂
برچسبه یا واقعا تتو هست؟
اصلا قشنگ نیس😑😑😑
برچسب رنگه درسته؟
واسه تتو ی چیز ظریف قشنگه
این همه طرح قشنگ گل زعفران چرا🤭
نه بعدا پشیمون میشی
سلیقه ایه من دوس ندارم
نه..
فقط مشکی و مینیمال
وات ایز دیس 😂
تتوئه؟
اسم گلش چیه ؟نماد چیه ؟
من فک کردم گل زعفرونه ،درست فکر کردم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.