۲ پاسخ

دکتر خوبیه پسرم تب داشت سریع بستریش کرد...درسته بستری کرد ده روز نگه داشت ولی خداروشکر ازهمه نظر ازمایش وفلان گرفت خیالم راحت شد...اگر حال بچت زیادخوب نباشه منشیش ادم خوبیه سریع ردمیکنه

دکتر خوبیه ولی به شدت شلوغه و معطلی زیاد داره عزیزم
دکتر موسی دوست خیلی خوبه دکتر دو تا دخترام هستن و همه چیو مو به مو به آدم توضیح میده

سوال های مرتبط

مامان کیان فندقم مامان کیان فندقم ۱۷ ماهگی