با تاید نشور احتمالا ب اون حساسیت داره
با مایع لباس کودک بشور، تاید خودش حساسیت زاس،
میگن لباسای زیر بزرگسالا هم حتی نباید با تاید شیسته بشه چ برسه کودکا ک حساس ترن،
با پودر مخصوص لباس بشور حتما لباس نخی پاش کن کمتر باآب وصابون بشور وقتی پی پی کرد با شامپو بدن بشور زیاد شوینده برای دخترت باعث سوزش میشه ادرار میکنه همون آب کفایت میکنه هروقت لباس شستی اگر آفتاب بود بزار آفتاب بخوره اگه نه با اتو بخاربده
مال تاید شاید باشه با مایع لباسشویی بشور بدنش لطیفه شایدم پوشکش بهش نمیسازع
غذاهات پرادویه نیست؟یا اینکه شاید اب کم میخوره در طول روز جیشش تند میشه؟
یا از زیادی شستنه یا حساسیت
پوشک میکنی یا کهنه میذاری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.